Un nou concurs pentru sefia DGASPC Buzau

22 mai 2017 | 0 comentarii |

Dupa esecul tuturor candidatilor care au participat la examenul anterior, Consiliul Judetean Buzau a scos, din nou, posturile la concurs.

 

DGASPC BuzauConsiliul Judetean Buzau, in subordinea careia functioneaza Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Buzau, anunta scoaterea la concurs a celor trei posturi de directori vacante ale institutiei, ocupate de ani buni cu delegatie si care, anul trecut, au fost transformate in functii publice.

Concursul a fost anuntat pe portalul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici (ANFP), la sfarsitul saptamanii trecute, iar examenul va avea loc pe data de 20 iunie, la Bucuresti, la sediul agentiei, la ora 10:00.

Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 20 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial, la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, concursul fiind afisat la data de 19.05.2017, ora 08:00.

Reamintim ca la concursul anterior, organizat in 11 aprilie, sase candidati s-au inscris, initial, la concurs, dar trei dintre ei, care vizau cea mai imprtanta functie din institutia care gestioneaza un buget de 120.167.000 lei in acest an (cca. 26,7 milioane euro), s-au retras inainte de examen (Eduard Nicolescu, Sorin Leonte si Luminita Dobrin). Dupa proba scrisa, niciunul dintre ceilalti trei ramasi in cursa nu a reusit sa obtina punctajul de promovare, de minim 70 de puncte. Loredana Dorobantu, care a candidat pentru functia de director executiv, a obtinut 50 de puncte, Mihaela Cojocea, care aspira la functia de director executiv adjunct economic, a fost notata cu 59 de puncte, iar Mihai Parvu, care a concurat pentru postul de director executiv adjunct asistenta sociala, a obtinut 65 de puncte.

 

examenCandidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel, candidatii la functiile publice de conducere de director executiv si director executiv adjunct trebuie sa aiba studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in psihologie, sociologie, asistenta sociala, stiinte umaniste, stiinte administrative, stiinte juridice, stiinte economice sau medicina. Pot participa la concurs si absolventii cu studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in alte domenii, cu conditia sa fi absolvit studii postuniversitare sau studii de masterat in unul dintre domeniile precizate, precum si programe de formare si perfectionare in administratia publica. De asemenea, isi pot incerca „norocul” absolventii de studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii, cu conditia sa aiba o vechime de minimum 3 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.

 

Cei care doresc sa ocupe functia publica de director executiv adjunct economic este necesar sa aiba studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in stiinte economice. Pot participa la concurs, de asemenea, absolventii de studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii. Candidatii trebuie sa aiba, si in acest caz, o vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de minimum 3 ani.

Pentru concursul de recrutare (functii publice de conducere si functii publice de executie), dosarul de inscriere va cuprinde o copie a actului de identitate; formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificata; copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari; copia carnetului de munca sau, dupa caz, sau adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate- numar pagini; cazierul judiciar (acesta poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere, cu obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucratoare de la data la care a fost declarat admis in urma selectiei dosarelor, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de numire). adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare; declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica. Copiile de pe actele mentionate se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.

Bibliografia de concurs pentru fiecare dintre cele trei functii publice de conducere poate fi accesata pe site-ul ANFP.

 


Categorii: Actual, Autoritati, Stiri

Adaugati un comentariu


 

*