Cresteri semnificative in vanzarile cosmeticelor Farmec

27 august 2012 | 0 comentarii |

Cel mai important producator de cosmetice din Romania raporteaza o crestere semnificativa a vanzarilor in primele sapte luni ale acestui an, cu 12,4% fata de aceasi perioada a anului trecut, la sfarsitul anului 2011 profitul companiei fiind unul spectaculos, de 60%.

 

Producatorul roman de cosmetice Farmec Cluj-Napoca anunta, printr-un comunicat de presa, venituri de 72,5 milioane de lei in primele sapte luni ale acestui an, in crestere cu 12,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent,  se anunta intr-un comunicat de presa al companiei. Cresterea spectaculoasa a vanzarilor este pusa de reprezentantii Farmec pe seama lansarii unor noi game de produse si al unor proiecte speciale cu mare priza la public.

Lansarea noi game „Aslavital Mineralactiv” in prima parte a acestui an a fost, potrivit reprezentantilor companiei, „unul dintre vectorii care au contribuit la cresterea vanzarilor”.

Aceasta gama de produse este hipoalergenica, special conceputa pentru tenul sensibil, conceputa dupa o formula unica, bazata pe argila naturala extrasa din Muntii Padurea  Craiului si extract ecocertificat de goji.

 „Rezultatele primelor sapte luni ale anului reprezinta o confirmare a calitatii produselor romanesti, cu un raport corect calitate-pret,  produse inspirate din nevoile reale ale consumatorilor nostri. Este una dintre cele mai bune demonstratii ca cercetarea romaneasca poate produce bani”, a declarat Mircea Turdean, directorul general al Farmec SA Cluj-Napoca.

La Jocurile Olimpice de la Londra, de la inceputul verii, in calitate de sponsor oficial al Comitetului Olimpic Roman, producatorul clujean de cosmetice  a lansat o ampla campanie de vanzari ale produselor Gerovital Sun, sub deviza „Aur, Argint si un Bronz Perfect”, donand sportivilor participanti la Olimpiada un procent din vanzari.

Compania mizeaza pe cresterea cifrei de afaceri si in perioada urmatoare din acest an, bazandu-se nu doar pe vanzarile de pe piata locala, ci si pe cucerirea de noi piete externe, folosindu-se de avantajul oferit de prestigiul brandului Gerovital peste tot în lume.

Compania clujeana a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de 110 milioane de lei (26,2 milioane de euro), in crestere cu 15,5% fata de 2010 cand afacerile companiei erau de 95,9 milioane lei (22,6 milioane euro).

Farmec a raportat anul trexcut o crestere foarte mare a cifrei de afaceri, de peste 60%, ajungand astfel la 8,3 milioane de lei (1,95 milioane euro).  In 2010, profitul net al companiei era de 5,17 milioane lei (1,2 milioane euro).

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online, direct de pe site-ul companiei, anunta reprezentantii acesteia.

In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, ir din 2002 detine Cerificatre internationala ISO (001. Din iunie 2008, compania detine toate drepturile asupra marcii Gerovital.

Alaturi de Farmec, principalii producatori romani de cosmetice sunt: Elmiplant, Gerocossen, Genmar Cosmetics, Cosmetic Plant si Ivatherm.


Adaugati un comentariu


 

*